пʼятниця, 5 грудня 2014 р.

Метод асоціацій у навчанні дітей...

Асоціативне мислення є одним з найбільш ефективних інструментів при роботі з інформацією. Саме тому вчителю слід приділяти увагу його розвитку.
Для того, щоб цілеспрямовано розвивати у школярів асоціативне мислення, вам слід почати використовувати під час уроків прості та цікаві вправи.

1. Шукаємо ряд асоціацій

З початку ми називаємо два слова, складаємо такий асоціативний ряд, який би починався з першого слова і закінчувався другим.

2. Створюємо ряд асоціацій

До вигаданого слова можна підібрати слово-асоціацію, до якого потім також слід назвати асоціацію. Наприклад: парасолька — дощ — холод — теплий чай з медом — дім і т. д. У кожного учня такі асоціативні ланцюжки будуть унікальними.

3. Єдина ознака

Завдання полягає в тому, щоб знайти асоціації, об’єднані певною ознакою. Наприклад: темний і великий (ліс, двір,)

4. Оригінальні асоціації

Створіть незвичні асоціації. Це дозволить учням розвивати творчі здібності, гнучкість мислення та креативність. Наприклад: їжак — подушечка, для голочок.

Всі ці вправи нерідко використовуються під час уроків і не даремно. Проводьте такі розвивальні хвилинки під час уроків для того, щоб стимулювати мислення школярів. В майбутньому це допоможе їм навчитися аналізувати та запам’ятовувати нову інформацію, писати твори та розв’язувати складні завдання.





Немає коментарів:

Дописати коментар